Mistrovství světa Veteránů Gargáno 2022.

19.07.2022 15:48

V sobotu 9.7.2022.bylo zahájení a slavnostní nástup ve Vieste.V Neděli ráno se běžela kfalifikace sprintu v Peschici.Ta se mi nepovedla,musel jsem běžet finále C.V pondělí se běželo finále sprintu ve městě Vieste.Ve finále C jsem skončil na 7.místě.Úterý byl den volna a trénink na lesní závody.Trénink na Foresta Umbra.Ve středu se běžela kvalifikace,tam jsem to zvládl a postoupil ze 16.místa do A finále.Ve čtvrtek se běželo finále midlu.Chyba hned na první kontrolu a pak se to už nedalo dohnat.Tak z toho bylo 57.místo.V pátek byl den volna.Byl jsem celý den u moře a to byla asi chyba.V sobotu se běželo finále klasiky.Běželo se ve velkém horku.Prví tři kontroly jsem zvládl,ale na čtvrté chyba a ubývalo sil.Přesto jsem bojoval.Další čtyři kontroly dobré a na deváté opět chyba,přesto jsem to nevzdal a doběhl do cíle.Nakonec z toho bylo 61.místo.Moje nejlepší mistrovství ze všech,které jsem absolvoval.            Napsal:Tonda

Zpět