Mistrovství světa veteránů v orientačním běhu.

15.08.2011 20:29

Mistrovství světa veteránů proběhlo v Maďarské Peczi, kde startovalo přes 3500 závodníků. V sobotu 2.7.2011 se běžela kvalifikace sprintu. Startoval jsem v 6. rozběhu a finále A mi uteklo o 2 vteřiny. Tak jsem běžel finále B, kde jsem skončil na 71. místě, po hrubé chybě na předposlední kontrole.

V úterý se běžela první kvalifikace na klasické trati. Na 10. kontrole opět nepozornost a chyba, která mě připravila o A fináke. Hned ve středu se běžela druhá kvalifikace a ta vyšla podle mých představ. Celkově z toho bylo 23. místo a start v B finále. Finále závodu se běželo v pátek 8.7.2011. Všechny tři závody se běžely v krasovém terénu, pohoří Mecsek. Terén byl orientačně velmi náročný, kopcovitý s mnoha závrty a kamennými skalkami. V kategorii H 60 nás startovalo 445 přihlášených. Já jsem skončil v B finále na 36. místě.

Tonda Peška

Zpět