Mistrovství veteránů Švýcarsko 2010.

31.08.2010 15:44

V době od 30.7. do 8.8.2010.proběhlo ve Švýcarsku,městě Neuchatell mistrovství světa veteránů,v orientačním běhu.Z našeho oddílu se tohoto mistrovství zůčastnil Tonda Peška.Zážitky byly následující.Okouzlilo mě samotné Švýcarsko,které nabídlo krásnou krajinu a hory.Pořadatelsky to zvládli na jedničku a samotné závody to byl další nezapomenutelný zážitek.První semifinále bylo na pořadu v úterý 2.8.2010.Běželo se na mapě Les Breuleux na otevřeném terénu.Tam se mi dařilo a umístnil jsem se na 4.místě.Na druhý den se běželo na mapě Les Crnets,v náročném kamenitém terénu a tam se mi zase nedařilo.Tak jsem po dvou kvalifikacích umístnil na 18.místě a to stačilo jen na finále B. Do finále A postupovalo jen 14.závodníků.Samotné finále se běželo na mapě Le Cermil a byl to zatím nejtěžší závod který jsem běžel.V kategoriji nás startovalo 445 závodníků a já se umístnil na 154.místě.Neni to ůspěch ale pro mne dobré umístnění a krásný zážitek.               Tonda Peška.

Zpět