Cena střední Moravy

30.07.2017 12:50

V pátek 30. června 2017 se naši závodníci sbalili, nasedli do auta a odjeli do Šebetova, kde byl start 1.etapy třídenních závodů. Oddíl OB Konice uspořádal závody na Drahanské vrchovině v okolí obce Šebetov, kde terény umožnily postavit tratě orientačně i fyzicky náročné pro každého závodníka. První etapa odstartovala v 16 hodin a na start se postavilo 650 závodníků ve 20 kategoriích. Z našeho oddílu odstartovali 4 závodníci. První etapu všichni zvládli, mohli se v klidu v kempu postavit stan, povečeřet, dát si pivko a jít spát.

Druhý den ráno nás čekala druhá etapa, která startovala v 10 hodin. Na start se šlo 2 km, tak si musel dát každý závodník půl hodiny rezervu, aby start stihl. Po doběhnutí do cíle jsme šli opět do kempu, dali jsme si oběd a odpoledne jsme šli na prohlídku místního zámku. Večer jsme šli po pivku brzo spát, čekala nás ráno třetí etapa.

Probudili jsme se do deštivého počasí, to ale netrvalo dlouho a než se odstartovalo, opět vysvitlo slunce. Poslední etapa se startovala v hendikepech, což je podle ztráty z obou etap na prvního závodníka. Všichni jsme závody zvládli, zde jsou výsledky: